onsdag 15 februari 2017

tradamtradamtradam

Ett försök till trumvirvel !
För jag vet nämligen både Allan och Stures nya namn.
Är ni nyfikna?
Vi startar väl med Allan som ju är en 
SALT!!!
och vad kan då Sture`s nya namn vara?
STURE såklart!!!!!
Sture till vänster och Leah till höger.

Igår när jag kom hem från jobbet då saknades Salt.
Fanns bara 5 små valpar i lådan och han var borta.
Inte så långt borta ,han låg och sov bredvid lådan.
Så det var bara att bygga ut. Det är väl så man gör när man är trångbodd?
Tänkte att de är ju rätt små ännu så jag bygger bara på med en del valphage.
Så de kan mysa i lådan och om någon känner för utflykt är det bara att klättra över lilla kanten.
Men det blir aldrig som man tänkt sig.
Istället för att sova i mysiga valplådan.
Tränger de ihop sig så här på lilla fällen i hagen.
Finns det hjärterum så finns det ......


De har även fått in lite nya saker i lådan och jag märker att deras 
föremålsintresse ökar mer och mer.


och intresset för att busa
Brottningsmatcherna har börjat ta fart.
och att leka "tagen"

Systrarna brun i fullfart

Idag har de fått två mål "riktig" mat.
De äter med god aptit

Fidelie är så suktig och väntar utanför tills jag ger henne tillåtelse att hoppa in.
Men valparna tar svängar runt morsan för att bli torkade om munnen,

För det är en del kladd =D

Leah och Felix i brottartagen.

Finaste Lykke

och syster Molly <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar