fredag 24 februari 2017

Lekland

Igår byggde jag ut valphagen igen men lät själva valplådan vara kvar då de gärna går in och sover i den eller vart fall gjorde. Idag har de fått en ny favorit plats.
Fidelie är ju självklart med och ser till så det blir bra gjort.
Valparna gillade skarpt det nya utrymmet.
Det är precis som de blir så stora med en gång .

Sovställningarna varierar 
med de har tyckt om att krya in och boa in sig,

Mjukisdjuren är så sköna att ligga bland.

Men idag då har de valt att sova under babygymmet. Syns tyvärr inte på bild
men de såg ut att ha det rätt skönt där med.
Sture den ständiga ryggsovaren.
Felix gillade inte riktigt min möblering så han bestämde sig för att bygga om.
Men Leah hon är så oskyldig ......när hon vet att man ser henne ;)
Idag är jag farlig 
Minsann om inte Fidelie tillåtet lite besök hos de små.
Både JoJo och Mio har varit inne och hälsat på dem.
Självklart under noggrann övervakning av Fidelie och mig.
Är jag med tycker Fidelie det är ok , hon litar på mig att jag tar hand om det hela.
Men JoJo är aningen besviken ändå för hon vill ha mer.
Alla valparna var nyfikna och sprang fram för att hälsa.
Tyvärr tog mitt kamerabatteri slut så det blev tyvärr få bilder.
Igår blev de också avmaskade för andra gången .
Och 
VET NI VAD????
De har börjat förstå vad plinget på micron betyder :
MAT
Imorgon blir en spännande dag får då kommer de ett gäng mattar och hussar hit.
Det ska bli så KUL:
VÄLKOMNA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar