fredag 3 februari 2017

och vinnaren är..................

 i valparnas inofficiella vem är först att öppna ögon.
På delad första plats är :
Lisbeth
syns inte mycket men öppnat är det

Dagens andra vinnare är
Conny!!
Inte mycket men tillräckligt för en första placering =)

När de väl öppnat ögonen blir de helt andra personligheter.
Redan ikväll märkte jag något nytt och som visar att de växt på sig och så smått börjar reglera sin kroppstemperatur.
Precis innan jag satte mig att blogga tog jag dessa bilder:
två gäng på varsin sida i lådan. 
fin ett fel??
Ser ni ? Herr Allan brallan kallad Tjalle Tvärvigg av mig ,eftersom han alltid är tvärtemot
ligger på rätt håll=D 
Han kan om han vill =)

Även här lite tidigare på dagen låg han på rätt håll.
Idag har även alla fått sin klor klippta.
98 klor totalt.
Efter kloklippning fick de ligga och mysa i sängen med mig och Fidelie.
Det är det allra allra bästa och mysigaste som finns i hela världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar