fredag 3 mars 2017

Gulliganer

Inatt har jag flyttat upp och låter valpar och Fidelie sova ensamma.
Efter att Molly hållit raveparty natten till igår så får det vara nog.
En trött babymatte är inte kul.
Det lite roliga är att när man vaknar och de tjuter tror man det hänt något.
Men Fidelie hon lyfter inte en ögonlock. Hon tolkar deras tjut och bryr sig inte ett dugg
om att jag vill inte sova mer utan ut och busa tjutet.
För bus det är här nu om dagarna.
Som vanligt har jag alldeles för många kort men,,,,,, hur ska jag välja??
Nu tycker Fidelie det är helt ok med lite lektanter.
Smulan ställer mer än gärna upp.
Men innan lek måste man kissa.

JoJo är överlycklig. Hon har väntat så länge på att få lära känna de små.

Är så snäll med dem.


 Matte när kommer du och hämtar mig???

Igår när dessa foto togs satt jag och pluggade samtidigt och alla
däckade efter en stund runt stolen jag satt på.

Lykke,Molly och Felix


Men så blir man varmt och byter plats.

Idag blev det extra skoj för vi fick utforska husses hår och öron.
Ni ska veta att det smakade riktigt gott.

En puss eller två bjuds det också på.

Husse kallade Felix för pirayan,

orkar man inte gå runt går man över.

delar av gänget i mitt knä.

o ännu lite mer bus med JoJo.

Sötaste allvarliga Leah

så feminin
En trött Felix

när nu orkar jag inte mer

närbild Molly

livskvalite`

alla vill vara nära.



 puss på dig med

Däckad Sture

va får man inte sova ifred

ok bara för er poserar jag

Felix hade inte riktigt busat klart var nog lite övertrött och
försökte få igång Sture igen.

Det är så svårt att få bra bilder på svarta, därför kan jag inte 
välja mellan kommande.
Så jag presenterar stilstudie Salt 




Lykke fördrog att sova på sidan.

När det var dags att komma in i hagen igen då var den förändrad.
Nästan dubbelt så stor!

En härlig fredag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar